Mari ikut blog ini

Saturday 15 May 2010

WARMAN!! cuak oh

Salam

adoi dateline utk warman competition dah sesgt2 la dekat
dah dekat2 nak dateline nih, mcm2 masalah timbul

haish

sabo jela, nk wat cmne kan..tu baru lah mane nye kehidupan..xde cabaran xde life r

guess what? plan asal utk dua2 device A and B berubah 120%

xikut plan asal..

sbb time pandu uji kat makmal, mereka tidak mengikut ape yg patut mereka ikut, bak kate org tua, xcapai sasaran

jd cube teka pe yg group aku buat? copy hampir sejibik(mmg sejibik pon) group melayu yg lg satu
group lg satu pon sure la bengang dan x suke, tp sbb kitorg kamcing , dah rantai besi punye, diorg pon xmeluahkan secare direct, takut org yg berjiwa raga sensitip akan terase..

sbb pe diorg xsuke?
1) nnt tolak markah kat originality
2)creativity

kot, xpsti point 2 tuh, diorg de r ckp2 cmtu je, tp ahli kumpulan aku tetap nak ikut jgk, xtau pesal..
diorg xkesian ke kalo markah group yg lg satu tu tolak markah sbb kitorg?
xrse ke? tp aku pon xtau r nak tego cmne, yela..dah la team sendiri, kang aku tego knpem r mngamuk, pstu ckp aku xwat pape..
sigh...bg aku, lebih baik aku xyah masuk kalo penyertaan aku menyumbang kpd kesusahan team lain, diorg yg mungkin sepatutnye dpt markah penuh,skali dpt separuh ke, sbb de org len pki idea diorg, walhal dorg xbersalah..

entah la labu, xtau nk wat cmne, tgk muka memasing terdesak je..tp bile mase free, dok mngadap komputer memasing(termasuklah aku), pstu bile dah xjd amik idea org..
huhuhu, maaf ye kpd kumpulan yg terlibat..

cmne lak aku tau ape diorg rse? sbb group leader diorg dtg jumpe aku pstu luahkan perasaan kat aku, ckp ttg bnde tuh..pstu die ckp mls r nak ckp direct/tegas2 sbb member..

Wallahualam

1 comment: